Når du outsourcer din lagerstyring til os får du et klart overblik over din varebeholdning og ordrehåndtering. Vi tager os sikkert af dine produkter direkte fra leverandøren og sørger for opbevaring, lagerføring, håndtering og forsendelse samt returneringer.
Sådan laver vi lagerstyring
Vi modtager dine produkter direkte fra din leverandør til vores varelager i Aarhus. Her står en medarbejder klar til at tage personligt imod dine varer.
Når vi har modtaget dine varer registrerer og lagerfører vi dem nøje. Vi sorterer alle dine varer efter varetype, farve og størrelse og lagerfører produkterne på din faste hyldeplads.
Når din webshop modtager en ordre, registreres den automatisk hos os. Vi pakker dine ordrer forsvarligt og sender dem afsted med vores fragtlevenradører. Alle webordrer foretaget før 15:00 fragtes samme dag.
Vi har gode aftaler med nogle af danmarks førende fragtselskaber. Vi sender dagligt pakker med GLS, Bring, Budbee og Instabox med levering i Europa og USA.
Returneringer er en stor del af retail-branchen. Vi modtager dine returvare og registrerer og lagerfører igen på dit lager. Det betyder at dit varelager automatisk fyldes op igen af de vare dine kunder returnerer.
Vi indsamler data fra din webshop og genererer et forecast for dine kommende indkøbsordre hos dine leverandører baseret på historiske salgsdata, lagerantal, leveringstid og forventet vækst.
Vi benytter SmartPacks API, der automatisk koordinerer lagerstyringen med din webshop. Systemet er 100% digitalt, hvilket gør vi hurtigt og effektivt kan klargøre dine ordrer og se data i realtid.
WooCommerce er lavet til webshops, der bruger WordPress com CMS system. WordPress er det mest anvendte CMS-system på verdensplan og baserer sig på open source software. Platformen er brugervenlig med et hav af plugin muligheder.
Shopify er et CMS-system udviklet specifikt til e-handel. Med et yderst brugervenligt interface, bredt udvalg af temaer samt apps og et stort support community, er Shopify en rigtig god platform for både professionelle og nybegyndere at anvende til webshop.
DanDomain er en dansk udbyder med eget CMS system. Med DanDomain får du dansk kundesupport, og kan modsat WordPress og Shopify komme direkte i kontakt med firmaet via telefon. DanDomain tilbyder også en række gratis kurser og webinarer inden for e-handel.
Er du interesseret i et samarbejde med Muramura kan du kontakte os på tlf.:
…Eller udfylde vores kontaktformular.
Så kontakter vi dig med en samtale om den bedste løsning for din virksomhed.
Muramura er en outsourcing partner inden for eCommerce, der hjælper webshops med at skalere deres forretning og frigive ressourcer. Vi strømliner e-handelsaktiviteter under ét tag med lagerhotel, kundeservice, webudvikling, indkøb, billed- og videoproduktion.
© 2023 MuraMura ApS all rights reserved