Levering og returnering

Levering

Hos muramura leverer vi alle dine ordrer på 2-5 arbejdsdage. Udover hurtig levering tilbyder vi dig gratis levering, og en eventuel returnering gratis. Dette gør vi for at du som kunde får den bedst mulige service. Derudover for at vise dig, at vi står 100% inde for kvaliteten af vores produkter, og er sikker på du vil elske dem.

Du har to muligheder for fragt:
GLS hjemmelevering. Her vil din pakke blive leveret hjem til dig. Dette vil dog kræve du er hjemme når pakken leveres.
GLS pakkeshop. Når du går videre fra kurven, kan du selv vælge hvilken GLS pakkeshop du vil have din pakke leveret i.

Når din ordre er sendt, sender vi dig en Track & Trace kode, som du kan spore din pakke med. 

Returnering

Vi tilbyder dig 100 dages fuld returret.
Hvis du derfor ønsker at returnere din vare, skal du oplyse os om det senest 100 dage efter du har afhentet eller modtaget din pakke.
Hvis din sidste dag i fristen udløber en helligdag, lørdag, grundlovsdag, nytårsaften eller juleaften, forlænges din seneste frist for melding om returnering til den første følgende hverdag.

Du returnerer varen ved at sende en mail til kontakt@muramura.dk. Du skal skrive dit ordrenummer, og årsag til din returnering.
Herefter returnerer du pakken. Husk at sætte det medsendte returneringslabel over vores leveringslabel!
Varen SKAL returneres i original emballage, og være i samme stand som ved modtagelsen af varen (ubrugt). Hvis dette ikke er opfyldt, forbeholder vi os retten til at nægte en returnering.
Lever varens stand ikke op til originalen, som skyldes en anden håndtering end den hensigtmæssige for at fastslå varens kvalitet og størrelse, hæfter du som kunde for værdiforringelsen af varen. Hvis dette er tilfældet betragtes varen som brugt, og du vil derfor kun modtage en del eller intet af købsbeløbet i retur, alt efter handelsværdien af varen.
Dette gælder også hvis tags er taget af.

Uafhentede pakker

Modtager vi en vare tilsendt kunden grundet varen ikke blev afhentet rettidigt, forbeholder vi os retten til at pålægge kunden eventuelle omkostninger ved ny forsendelse/returfragt.